Problem z płytą ??? (długie)

Autor: Krzysztof W (skrzekacz_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 08:49:20 MET DST

Mam płytę Asrock K7VM4 zintegrow graf, dżwięk i sieć. Nagrywałem ostatnio
płytę i chciałem w trakcie otworzyć dokument Word'a . Komputer się zawiesił
i już się nie podniósł. Uruchamiał się w trybie awaryjnym, w normalnym po
około minucie albo wyświetlał błąd VCOMM (albo podobnie) i wisiał, albo
restartował się. Próbowałem odinstalować sterowniki i nic nie pomogło. Wiem,
że mi zaraz powiecie, że miałem probować z tym walczyć ale nie miałem czasu
i przeinstalowałem system (Win98). Zainstalowąłem sterowniki Via4in1 itd. aż
doszło do sterowników dźwięku. Po restarcie znowu ten sam błąd, to samo
dzieje się przy sterownikach do portow USB. Drugą kartę sieciową wykryło
tyle, że jakoś pod inną nazwą ze znaczkami % niby działa ale musiałem w
Biosie wyłączyć kartę dźwiekową i USB. I teraz moje pytanie czy to padła
płyta czy może coś innego jest jeszcze możliwe. Z góry dzieki wszystkim.