Re: nforce2 ide sw putanie dosc trudne

Autor: Grzegorz Mazur (news2_at_gregu.cjb.ihateunwantedmail.net)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 04:50:53 MET DST

Szymon wrote:
> Ja tam jakos mam te stery zainstalowane w calosci razem z SW costam i
> niemam problemow z nagrywaniem zadnych plyt czy z ich odczytem moze
> sprobuj zainstalowac aspi_471a2 :)

Miałem problem z nagrywaniem płyt na DVD-RW LG właśnie na płycie na
nForce2 (Epox 8RDA+ - czyli ta, co u inicjatora wątku). Często komp się
zawieszał na twardo przy nagrywaniu 4x, na 2x rzadziej... Przeryłem pół
Internetu i okazało się, że właśnie drivery do IDE nForce są lekko
skopane. Wystarczy zamienić je na standardowe i wszystko gra - nie jest
wolniej, a płyty się nagrywają jak złoto...

Co ciekawe, problem nie występuje zawsze :(

Przy okazji - zmiana firmware nie pomogła, więc to naprawdę te
sterowniki :D

G.