Re: Nowe dyski Seagate

Autor: FiLiP (stop_at_spam.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 02:26:30 MET DST

> Ja mialem 2 x 40 Barakuda 4 chodzily cicho.
> Po wlozeniu 80 SATA 8 Mega Cache, bylem rozczarowany bo dysk wyraznie
> chrobotal i co jakis czas bylo slychac charakterystyczne stukniecie
> (kalibracja glowicy).
> W tej chwili dysk ma okolo 2 miesiace i jest tak cichy jak poprzednie
> barakudy 4.
> Wnioski nasuwaja sie same. Dysk sie dotarl jak silnik w autku. Takie jest
> moje skromne zdanie.
> A jesli chodzi o predkosc to jestem w pelni usatysfakcjonowany gdyz
bardziej
> zalezy mi na czasie dostepu.

Witam!

Moja Barracuda 120 GB 7200.7 jest od samego początku bardzo cicha. Robi
tylko takie charakterystyczne metaliczne "klik". Zdołałem to nagrać na mój
wspaniały mikrofon: http://www.filipetti.republika.pl/pub/HDD_click.wav
(dysk pracuje przez całe nagranie, pod koniec słychać ten "klik").Czy taki
dźwięk odpowiada "charakterystycznemu stuknięciu (kalibracja głowicy)" ?
:)))

Masz może adres strony, na której piszą, że jest to kalibracja głowicy?
Szukałem w Google, ale niestety nie znalazłem.

--
Pozdrawiam, FiLiP