Re: nforce2 ide sw putanie dosc trudne

Autor: Lord Vader (pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 08:12:17 MET DST

Dnia Wed, 28 Apr 2004 04:50:53 +0200 poplecznik Imperatora Grzegorz Mazur zeznał:

> Miałem problem z nagrywaniem płyt na DVD-RW LG właśnie na płycie na
> nForce2 (Epox 8RDA+ - czyli ta, co u inicjatora wątku). Często komp się
> zawieszał na twardo przy nagrywaniu 4x, na 2x rzadziej... Przeryłem pół
> Internetu i okazało się, że właśnie drivery do IDE nForce są lekko
> skopane. Wystarczy zamienić je na standardowe i wszystko gra - nie jest
> wolniej, a płyty się nagrywają jak złoto...
>
> Co ciekawe, problem nie występuje zawsze :(
>
> Przy okazji - zmiana firmware nie pomogła, więc to naprawdę te
> sterowniki :D

Zgadza się - stery są wadliwe - ja z kolei nie mogę ClonyXXL w żaden
sposób zmusić do działania - sterowniki ASPI żrą się z Nforce.
Co śmieszniejsze raz zupełnie przypadkiem udało mi się po kilkakrotnym
instalowaniu i odinsalowywaniu sterów IDE i ASPI doprowadzić do zgodnej
współpracy - nie mam pojęcia na czym to polega :/

--
Pozdro: Maciej
GG: 4479712    ftp: lordvader42.myftp.org