Re: Nowe dyski Seagate

Autor: Kobold (kobold_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 10:57:09 MET DST

Użytkownik "Mirex" <k_m@[antyspam]onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozecie potwierdzić zasłyszane przeze mnie opinie że nowe Seagate-y sš
> mocno awaryjne i głoœniejsze niż te starsze- chodzi mi o te z serii
> Barracuda 7200.7 SATA 7200 obr/s 8MB cache- pozdro Mirex

Czesc

Ja mialem 2 x 40 Barakuda 4 chodzily cicho.
Po wlozeniu 80 SATA 8 Mega Cache, bylem rozczarowany bo dysk wyraznie
chrobotal i co jakis czas bylo slychac charakterystyczne stukniecie
(kalibracja glowicy).
W tej chwili dysk ma okolo 2 miesiace i jest tak cichy jak poprzednie
barakudy 4.
Wnioski nasuwaja sie same. Dysk sie dotarl jak silnik w autku. Takie jest
moje skromne zdanie.
A jesli chodzi o predkosc to jestem w pelni usatysfakcjonowany gdyz bardziej
zalezy mi na czasie dostepu.

Kobold