Soft do odzyskania skasowanego pliku - HELP!

Autor: Dombir (woj_dab_at_DELETEIT.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 22:18:27 MET DST

Witam!
Zwracam się do Was w akcie skrajnen desperacji. Skasowałem zarombiście ważny
plik i koniecznie muszę go odzyskać. Wiem, że jest to możliwe dopóki nie
zostanie on zamazany na HD przez "nowe pokolenie" i wiem, że był kiedyś
daaaawno tem,u programik, który to potrafił (nazywał się mwundel czy jakoś
tak). BARDZO PROSZĘ jeśli ktoś wie jakim programem mógłbym dokopać się do
mojej zguby i ją odzyskać (i skąd wziąć taki programik, o ile można), to
proszę o info. To dla mnie naprawdę ważne! DZIĘKI Z GÓRY! Może być post albo
na priv: woj_dab_at_poczta.onet.pl Pozdrawiaju!