Re: Soft do odzyskania skasowanego pliku - HELP!

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 22:49:24 MET DST

In news:c6mf87$htp$1_at_news.onet.pl , Dombir wrote:
> Witam!
> Zwracam się do Was w akcie skrajnen desperacji. Skasowałem zarombiście
> ważny plik i koniecznie muszę go odzyskać. Wiem, że jest to możliwe dopóki

Najłatwiej 'Restoration', znajdziesz (wspomnianego pcinspectora też) tu:
http://free-backup-software.net/data-recovery.htm
freeware, nie wymaga instalowania, ruszy z dyskietki, obsłuży FATy i NTFS
Jak szukasz pojedynczego pliku, Restoration starczy, a jest łatwiejsze
w użyciu.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)