Re: pytanie o moc zasilacza

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 19:24:49 MET DST

On Tue, 27 Apr 2004 10:43:58 +0200, "Robert Sklodowski"
<rsklodowski_at_aquael.pl> wrote:

dzieki za odpowiedz.

>Witam.
>400W to ma jeden, to juz jest tochnologia serwerowa.

nie za bardzo rozumiem? 400W redundant czy zwykly ma jeden? podanie
mocy jeszcze nie swiadczy przeciez o konstrukcji zasilacza.

>Mozna tez uzyc zwyklych zasilaczy spietych razem, trzeb zawrzec zielone
>kabelki obydwu zasilaczy przy zlaczu ATX.

ok. ale co z reszta kabelkow? pdopiac do plyty obojetnie ktora
wtyczke? przeciez na plycie jest tylko jedno zlacze. znaczy sie, ze
zasilacze sa takie sprytne, ze sie ze soba dogadaja poprzez te zielone
kabelki? nie za bardzo czaje.

>Wtedy masz na moc 2x300W, ale przy okazji odradzam tanie zasilacze.

ja juz nawet jednego pojedynczego 550W enermaxa zamordowalem. teraz
potrzebuje cos jeszcze bardziej solidnego. jak do tej pory nie mam co
narzekac na zasilacze redundant. rowniez enermaxa. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.