Problem z monitorem

Autor: Tomek (loli_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 19:28:07 MET DST

Witam
    Jestem posiadaczem monitora LCD SyncMaster 172v, i mam problem z
wyswietlaniem
obrazu, a konkretnie tekstu. Rozdzielczosc mam ustawiona na 1280/1024, 60
Hz.
Wszystko byloby ok, gdyby nie to, ze tylko tekst (np w IE "mrugaja" napisy
plik, edycja, widok).
Mrugaja tzn, widac tak, jakby poziome paski przelatywaly przez tekst. Obrazy
i myszka pozosta-
wiona w "mrugajacym" miejscu jest stabilna. Efektu nie ma po prawej stronie
ekranu, jedynie po prawej
stronie w gornym rogu. Jezeli ktos spotkal sie z podobnym problemem prosze o
pomoc.
    Probowalem zmieniac parametry typu rozdzielczosc, czestotliwosc.

    Tomek