Re: KARTA TV

Autor: Pawel (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 14:47:27 MET DST

chce

/ciach/
co znaczy "stare" ?
POpularne pivel viev play pro i inne na takim chipsecie o ile sie nie
myle bt878 dają sobie z tym spokojnie rade.
w pełnej rodzieloczci.
I jeżeli chodzi o bezpośrednie zgrywanie najważniejsze w takim wypadku
jest ilość Mhz procesora.
takie sensowne minimum do pełnoekranoewgo zgrywania z małym zapasem to 1
Ghz-( o ile kompresujemy w locie- czyli to co cie interesuje - bo masz
tlyko 20 GB dysk). i 128 ram- chociaż 256 rekomendowane.

> Jest jeszcze cos... z tego co pamiętam to miałem problemy z TNT2 i
tunerem.
> Programy cały czas mi krzyczały że karta (TNT2) nie obsługuje trybu
overlay

/ciach/
przetesotowąłme na GF 2 mx200 i Ss savage 4 i sobie radzą z trybami
ovelay.Nie wiem jak dizłaa z tnt.Ale co ciekawe w virtual dub previev mam
zniekształcony.Ale jest to mało istotne.Ale detonatorów masz tyle że
pewnie jeżeli to stery można kobinować na różne sposoby.