Re: KARTA TV

Autor: hapi (hapi_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 11:56:23 MET DST

Tue, 20 Apr 2004 22:32:39 +0200, na pl.comp.pecet, Kubaz napisał(a):

> Witam
> planuje zakupic jakas dosc tania karte TV na allegro lub inaczej (uzywana)
> tylko: ponoc slabe/stare karty nie kompresuja odrazu do AVI i jak np. chce
> sobie nagrac film 1,5 godziny to musze miec ilestam giga wolnego miejsca...
> czy to prawda?? Mam niestety maly dysk - 20 Gb wiec mijalo by sie z celem
> kupowanie takiej karty co by mi nie zrobila z tego nagrania filmiku kilkaset
> megowego... Tylko prosilbym o nie mowienie konkretnych modeli tylko jak
> rozpoznac czy ta karta wlasnie potrafi odrazu zkompresowac do AVI

Jeżeli chcesz nagrywać a nie zależy Ci na innych programach do karty to kup
sobie coś na nowym Conexancie bo on sprzętowo kompresuje do MPG2. Ale fakt,
jest baaardzo mało oprogramowania obsługującego te karty.
Jest jeszcze cos... z tego co pamiętam to miałem problemy z TNT2 i tunerem.
Programy cały czas mi krzyczały że karta (TNT2) nie obsługuje trybu overlay
i było tylko w preview.Ale nie pamiętam, może to była tylko wina
sterowników ale wydaje mi się że nie.