KARTA TV

Autor: Kubaz (kuba-z_at_WYWAL-TO.tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 22:32:39 MET DST

Witam
planuje zakupic jakas dosc tania karte TV na allegro lub inaczej (uzywana)
tylko: ponoc slabe/stare karty nie kompresuja odrazu do AVI i jak np. chce
sobie nagrac film 1,5 godziny to musze miec ilestam giga wolnego miejsca...
czy to prawda?? Mam niestety maly dysk - 20 Gb wiec mijalo by sie z celem
kupowanie takiej karty co by mi nie zrobila z tego nagrania filmiku kilkaset
megowego... Tylko prosilbym o nie mowienie konkretnych modeli tylko jak
rozpoznac czy ta karta wlasnie potrafi odrazu zkompresowac do AVI

--
kubaz
P.S.