Re: Dwa zasilacze w jednym kompie?

Autor: SP (dariuszkosakowski_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 09:51:22 MET DST

> Czy jest to wykonalne? To że kabelki mogę podłączyć to wiem ale czy nie
> będzie jakiejś niestabilności pracy z tytułu różnych źródeł zasilania?
> Ten stary jest zasilaczem AT, nowy microATX. IMHO zasilacz to zasilacz,

Ja tak mam od roku podłaczone. ATX tylko do płyty a AT taki baardzo dobry ze
zmiennymi obrotami do dysków i nagrywarki. Działa znakomicie.W tym ATX
właczyłem wiatrak na 5V w AT nie ma poboru wiec kręci sie słabiutko do tego
wodne z CPC i rok już komp chodzi 24h. A_at_2100 43-50st. Abit Nforce wcześniej
była MSI ale czas juz bym zmienić na DDRam.
Ogólnie polecam zestaw na 2 zasilacze. Choć jak znajde tanio Chifteca to
zmienie:) Szczególnie na obudowie duzej mi zależy.

---