Dwa zasilacze w jednym kompie?

Autor: Pe.Ka (crxn1972_at_tnmrgn.cy)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 08:36:38 MET DST

Witam,

Nowy komp przyjechał ale ciągle w pudle stoi. Mam pytanie. Jak może
niektórzy pamiętają zastanawiałem się tu niedawno czy zasilacz 200W
wytrzyma to co mam w kompie. Wyszło niby że tak (zresztą przyjechał
przetestowany i sprawny). Wymyśliłem sobie, że tak na wszelki wypadek
urządzenia, które będę dokładał mogę zasilić drugim zasilaczem (ze
starego kompa). I tak go w szafce planuję zamontować żeby wentylację
założyć (komp stoi zamknięty i trochę ma ciepło).
Czy jest to wykonalne? To że kabelki mogę podłączyć to wiem ale czy nie
będzie jakiejś niestabilności pracy z tytułu różnych źródeł zasilania?
Ten stary jest zasilaczem AT, nowy microATX. IMHO zasilacz to zasilacz,
ale...

Pozdrawiam

--
     _|_|_        //\   Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl     //\