Wylaczanie po 1 minucie - pamiec ?

Autor: Krzysztof Gorczewski (kgorczewski_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 10:17:11 MET DST

Witam !

mam komputer ( płyta Kobian - Merkury KOB694X FSX chipset chyba VIA )
procesor Celeron 1000MHz + pamięć 128MB /133MHz . Problem mam taki ze
zainstalowałem system ( bez problemu ) a nastepnego dnia komputer wylacza
sie po 1 min. od wlaczenia.
Wina pamieci ? Wkładałem do niego kilka pamieci i dalej to samo !
Wentylator na procesorze kreci sie , na k.graficzne mam radiator ( Riva TNT
Vanta 16MB ).
Co moze byc przyczyną.Moze jakas sprecjalna pamiec pasuje tylko do tego
chipsetu ???
Prosze o pomoc.