Re: [OT] Re: napiecie na obudowie zasilacza i metalowych elementach na plycie

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 19:08:19 MET DST

In news:c6jaih$34l$1_at_diplo.bci.pl , *Jacek Marek* wrote:
> [...] Rozumiem że skoro wanny nie uziemili, to nie
> postąpili zgodnie z normą i mogę im to powiedzieć?

Oj zrobiło się nam tu pl.misc budowanie, ale krótko:
kupiłeś -> jest wymagane -> egzekwujesz
Tylko sprawdź dobrze, może jednak jest żółto-zielony przewód
gdzieś spod wanny, prosto pod tynk i tyle go widzieli.
I jeszcze, to nie jest 'uziemianie' tylko wykonywanie połączeń
wyrównawczych zresztą lokalnych. W pewnych typach instalacji
elektrycznych nie musiałoby mieć nawet kontaktu z ziemią.

> Czy coś grozi spółdzielni za nie zastosowanie uziemienia, normy?

pl.soc.prawo ale tak na oko przynajmniej uzupełnienie niedoróbek.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)