[OT] Re: napiecie na obudowie zasilacza i metalowych elementach na plycie

Autor: Jacek Marek (no.spam_jmarekw_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 17:41:04 MET DST

Sławomir Stępniak wrote:
> Stosowanie całości PN-IEC 60364 dotyczy nowobudowanej, lub
> modernizowanej instalacji elektrycznej. Jeśli wymieniasz wannę,
> a nie ruszasz instalacji elektrycznej, i ta intalacja nie jest
> odpowiednio przystosowana, to obowiązek nie dotyczy.
> Obowiązek obowiązkiem, ale dzięki tym połączeniom, łącznie z
> zastosowaniem różnicówki, można przeżyć kąpiel z suszarką.
> W przeciwnym razie szanse maleją do zera :(

To jest nowe mieszkanie (2002 r) z wanną w cenie + różnicowka dla wszystkich
konaktów (jedna). Rozumiem że skoro wanny nie uziemili, to nie postąpili
zgodnie z normą i mogę im to powiedzieć? Czy coś grozi spółdzielni za nie
zastosowanie uziemienia, normy?

Przepraszam niezainteresowanych za prywatę.
Pozdrawiam
JM