Re: zestawy głośników - Creative?

Autor: Mr.FX (mrfx_at_spamcut.clan.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 18:37:13 MET DST

[...]
> A slyszales w akcji cos takiego? Mam "dobre" stereo i kurzy mi sie w
szafie
> stary wzmak technicsa AA, mylalem zeby wykorzystac go na tyl po zakupie
> jakis mniejszych kolumienek. Tylko martwie sie o problem oddzielnego
> sterowania glosnoscia obu jednostek i zgraniem barwy dzwieku przodu z
tylem.
> Ktos z grupowiczow ma zestaw 2+2 na potrzeby divx w AC3 + gierki?

I tak podstawa to dobry przod, na tyl moze byc praktycznie
cokolwiek[1], gierkami bym sie w ogole nie przejmowal, sample
tam uzyte nijak sie maja np. do profesjonalnych gigabajtowych
sampli muzycznych. Co do glosnosci np. Soundstorm ma osobne
poziomy glosnosci na kazdy kanal, przesuniecie w fazie tylu itd.
Najlepiej to wpiac do koncowki mocy bezposrednio. Ja nie
odczulem nic co by mnie draznilo w takim zestawie 2+2 przy
ogladaniu filmow, dynamika takiego zestawu jest porazajaca
w porownaniu do zabawkowych zestawow 5.1. No i przy
sluchaniu muzyki instrumenty przynajmniej przypominaja
brzmienie prawdziwych a nie graja po swojemu jak na
bzyczkach do komputera ;-)

[1] - oczywiscie wg indywidualnych wymagan/mozliwosci
finansowych ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]