Re: zestawy głośników - Creative?

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 16:12:04 MET DST

> klockiem 5.1 choć może lepszym rozwiązaniem byłoby
> 2x stereo skoro ma być tez do muzyki...

A slyszales w akcji cos takiego? Mam "dobre" stereo i kurzy mi sie w szafie
stary wzmak technicsa AA, mylalem zeby wykorzystac go na tyl po zakupie
jakis mniejszych kolumienek. Tylko martwie sie o problem oddzielnego
sterowania glosnoscia obu jednostek i zgraniem barwy dzwieku przodu z tylem.
Ktos z grupowiczow ma zestaw 2+2 na potrzeby divx w AC3 + gierki?