Re: MSI 845PE Neo i problemy z włączeniem :(

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 14:54:04 MET DST

"Michał Paczkowski" <sasdasda_at_wp.pl> wrote in

> Mam w kompie 400 codegena i z 1.8XP i GF5700 radzi sobie bardzo
> dobrze.

Jak na razie...

> Nie przesadzaj, 9200 to nie 9800. Nie powiesz mi, że każdy kto kupi
> karte za 200-250zł musi do niej dokupić markowy zasilacz za 150zł.
> Jedno i drugie to elementy "ekonomiczne" montowane często w "super"
> komputerach sprzedawanych w supermarketach i tam to cudo działa.

Niekoniecznie działa... Czytałem gdzieś historię że ktoś kupił w
supermarkecie komputer, uruchomił go w domu i po godzinie zdechł zasilacz.
Pojechał go wymienić i w nastepnym po jakimś czasie też padł zasilacz.
Koleś niezrażony zawiózł komputer do wymiany i dali mu nastepny:-) Tego już
nawet nie wiózł do domu. Po sprawdzeniu na miejscu okazało się że nie chce
się uruchomić:-))

> Zresztą problem jest przy starcie karty, więc obciążenie prądowe nie
> jest zbyt wysokie. Raczej nie stawiam tym razem na zasilacz.

Pisałem o tym niedawno na grupie że u mnie po dołożeniu dodatkowego
twardego dysku zaczęły sie dziwne problemy jak na przykład odłączanie dysku
w czasie pracy komputera:-( Zmieniłem stary zasilacz (jakiś chiński 300W)
na zasilacz Chiefteca 360W i wszystkie problemy zniknęły. Ja bym obstawiał
że to właśnie zasilacz coś śmieci...

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,