Re: MSI 845PE Neo i problemy z włączeniem :(

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 14:22:01 MET DST

> I nie boisz się takiego badziewniannego zasilacza do kompa wkładać ?
> AFAIK Radki wymagają stabilnego napięcia, a taki Codegen to ...
> do niczego się chyba nie nadaje :P

Mam w kompie 400 codegena i z 1.8XP i GF5700 radzi sobie bardzo dobrze. W
grach przy maksymalnym obciążeniu nie ma problemów z wachaniami napięć.

> Prądożerny to nie, ale wymaga AFAIK stabilnego napięcia.
> Kup sobie jakiś dobry markowy 300W zasilacz, za ok 150zł.,
> jeżeli nie stać Cię na kupno zasilacza o większej mocy na przyszłość,
> np. firm: Antec, Chiftec, Conrad, Enermax, Enlight, High Power,
> Thermaltake, Topower.

Nie przesadzaj, 9200 to nie 9800. Nie powiesz mi, że każdy kto kupi karte za
200-250zł musi do niej dokupić markowy zasilacz za 150zł. Jedno i drugie to
elementy "ekonomiczne" montowane często w "super" komputerach sprzedawanych
w supermarketach i tam to cudo działa. Zresztą problem jest przy starcie
karty, więc obciążenie prądowe nie jest zbyt wysokie. Raczej nie stawiam tym
razem na zasilacz.

Pozdrawiam