Re: Piszczenie - wbrew logice !

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 13:20:32 MET DST

Użytkownik "axial" <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mmrej" <mmrej_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Tu powinno pomóc zwiększenie obciążęnia i w konsekwencji
> zwiększenie częstotliwości pracy przetwornicy....

Skoro tak mowisz...
2 x HD
1 x CD
P4 2,8
Ati Radeon 9100
2 x LAN
1 x snd
2 x coolery

To malo ?
Kurde, nie mam co dorzucic wiecej :(
Franie podlaczyc ?

PS
Piszczy przy takim zestawie. Ale znow, jak odlacze HDD to nie piska...

PS2
Koncowek zasilajacych od asilazca mam pelno. Z kazda piska...

PS3

Nie wiem, czy to tez normalne, ale plyta z dyskiem, ale BEZ zasilania 24V
(ten dodatkowy z 4zabkami od zasilacza do plyty) nie piszczy.

PS4
Odnosnie PS3 :) zasilacz wymienilem na inny i piszczy, wiec to nie jego wina