Re: Laptop - jaki wybrać? (czy California Access to dobra marka?)

Autor: Artur Dębski (arturdebski_at_autograf.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 08:31:53 MET DST

Hmm, czytam czytam i chyba wiem na co postawię
napewno nie na California Access
będzie to najprawdopodobniej
Hwelett-Packard-Compaq-nx9005 z Athlonem
Drugim branym przeze mnie pod uwagę był Fujitsu-Siemens AMILO L6820 z
ale brak mu FDD i portu szeregowego który jednak od czsu do czsu bedzie
mi potrzebny.Podczerwień w razie potrzeby można też dokupić na w postaci
malutkiego gwizdka na USB (konfiguracja telefonów GSM itp)

Dziękuje wszystkim którzy pomogli mi podjąć decyzję i uniknąć ewentualnych
problemów z CA. Chętnie jeszcze poczytam o CA jeżeli ktoś miał dobre lub złe
doświadczenia z tą marką (ogólnie szperając po internecie nie spotykałem
pochlebnych
opinii)
A może jest ktoś również z użytkowników Hewlett Packard który zechciałby
skrobnąć
coś o tym sprzęcie?

Serdecznie pozdrawiam

Artur Dębski