Re: zgrywanie z magnetowidu lepiej na ...

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 22:13:42 MET DST

> Tym bardziej nie uzyskasz tak dobrej jakosci zgrywając z magnetowidu ktory
tak
> naprawde ma 288x720 a karta tv i tak zmniejsza tą drugą wartosc 2x.

Właśnie tu chyba leży cały problem ze zgrywaniem - też używam karty TV i
VirtualDub, ale to nie jest to. Jaka najtańsza karta rozwiązała by ten
problem? Czy właśnie ten typ karty pody w linku zapewni pełną rozdzielczość?

Pozdrrr... Reksio

BTW: Gdy po długim czasie zgrywania przez TV miałem raz okazję zgrać kawałek
(30 min) z kamery cyfrowej przez FireWire na płytę DVD a potem zobaczyłem
ten obraz na TV to już katra TV mnie nie bierze :-)