Re: zgrywanie z magnetowidu lepiej na ...

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 22:46:23 MET DST

> fakt, besposrednio zgrany z kamery pelny PAL wyglada dobrze tylko ze 18min
> 4GB. Ty to kompresowales do SVCD, ja probowalem do divXa ale efekty mialem
> marne.. pamietam tylko ze pozniej znow wrocilem do zgrywania w analogu
czyli
> przez karte TV.

He he....Nie kompresowałem do SVCD - zapisałem na płycie DVD :-)
Fakt że to był potwór - jakieś 6GB w 3 plikach.
Co do porównania z VHS - najważniejsza zaleta - zajmuje mniej miejsca i
archiwizacja kosztuje trochę taniej. Mam jednakże nadzieję że nagranie w
pełnej rozdzielczości - np. przez tą kartę z podanego linka, skompresowane
do SVCD nie będzie aż tak dużo gorsze od VHS jak przy karcie TV. Nie biorę
tu tylko pod uwagę parametrów - rozdzielczości, ale też straty powstałe przy
przegrywaniu.

Pozdrrr... Reksio