Re: ups online usv kabel komunikacyjny

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 21:21:47 MET DST

W artykule <c6g590$ra7$1_at_atlantis.news.tpi.pl> ICE napisał(a):

> komunikacyjnego i mam pytanko, czy dobry bylby jako zamiennik kabalek
> szeregowy typu : 1:1 ??

Tylko jeden znany mi ups pozwalał na używanie kabelka "1:1" jak Ty to
określiłeś, ale on miał 25 KVA i raczej gdybyś go miał to byś nie pytał
tylko zadzwonił pod całodobowy serwis i przysłali by kurierem.

> czy musi byc koniecznie taki jak jest w dokumentacji

Hm. Czy do sieci 220V mogę się przyłączyć żarówką z samochodu czy musi
być dokładnie taka na prąd zmienny 220V?

> UPS ? Ewentualnie poleccie mi prosze jakis dobry sklep internetowy, gdzie
> mozna nabyc kabelki szeregow :/

www.ProducentTwojegoUpsa.com.pl

www.allegro.pl, sekcja upsy i zasilacze, sekcja komputery i szukaj
"kabel" "kabel*" "ups" "nazwa upsa".

Wiesz że gdybyś podał nazwę i model upsa to ktoś mógłby Ci pomóc, a tak
pozostaje wróżenie z fusów?

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej