Re: ups online usv kabel komunikacyjny

Autor: ICE (skun12_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 00:20:56 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <hunter_at_gdzies.tam> napisał w wiadomości

> Tylko jeden znany mi ups pozwalał na używanie kabelka "1:1" jak Ty to
> określiłeś, ale on miał 25 KVA i raczej gdybyś go miał to byś nie pytał
> tylko zadzwonił pod całodobowy serwis i przysłali by kurierem.

> Hm. Czy do sieci 220V mogę się przyłączyć żarówką z samochodu czy musi
> być dokładnie taka na prąd zmienny 220V?

> www.ProducentTwojegoUpsa.com.pl
>
> www.allegro.pl, sekcja upsy i zasilacze, sekcja komputery i szukaj
> "kabel" "kabel*" "ups" "nazwa upsa".
>
> Wiesz że gdybyś podał nazwę i model upsa to ktoś mógłby Ci pomóc, a tak
> pozostaje wróżenie z fusów?

> [...]

strona domowa ups-a : http://www.online-ups.com/
model juz ciut leciwy bo : 1000s ( produkcja 1997 r)
Wlozylem nowki akumulatory i dziala pieknie. Niestety polski dystrybutor nie
ma nawet strony internetowej(jedyne co moze zostac to dzwonic tam)
Na stronie domowej zas nie doszukalem sie miejsca, gdzie np. mozna by
dokupic w/w kabelek.
Byc moze zostanie jedynie wziasc schemat i lutownice do reki :/
Na allegro niestety sa kable ale tylko do APC itp firm ( sprawdzalem
dokumentacje tych kabli i na nieszczescie nie beda pasowac :| )

pozdrawiam ICE