ups online usv kabel komunikacyjny

Autor: ICE (skun12_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 12:51:45 MET DST

witam przeszperalem archiwum i nie znalazlem nic, moze zle szukalem. Mam
nastepujace pytanko. Otrzymalem w spadku ups niestety bez kabelka
komunikacyjnego i mam pytanko, czy dobry bylby jako zamiennik kabalek
szeregowy typu : 1:1 ?? czy musi byc koniecznie taki jak jest w dokumentacji
UPS ? Ewentualnie poleccie mi prosze jakis dobry sklep internetowy, gdzie
mozna nabyc kabelki szeregow :/
Dzieki za jakakolwiek odpowiedz i zainteresowanie

Pozdrawiam ICE