Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: dgim (grip5_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 15:10:19 MET DST

"Tomek" <c6_at_wp.pl> wrote in news:c6gb57$28n$1_at_panorama.wcss.wroc.pl:

> Witam,
>
> Moze ktoś potrafi mi odpowiedziec, który z tych procesorów jest lepszy
> (Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 Thunderbird)? Mam mozliwośc kupienia
> jednego z nich za podobną cene i nie wiem co wybrac.
> Drugie pytanko dotyczy tego, czy pierwszy z tych procesorów (XP)
> bedzie dzialal na mojej plycie : Soltek sl 75 kv+?
>
> Z góry dziekuje za odpowiedL
> Pozdrawiam
> Tomek

Nie napisales na jakim jadrze jest ten XP, Palomino czy Thoroughbred.
Ja osobiscie mam Thunderbirda 1.4 - swietny proc, w zupelnosci mi wystarcza, ma
jednak zasadnicza wade - jest to chyba jak nie najwiekszy to jeden z wiekszych
grzejnikow na rynku. Jak masz nienajlepsze chlodzenie to w upalne dni bedziesz mial
w granicach 70C. Roznica jest rowniez zasadnicza w procesie produkcyjnym,
Thoroughbred'y sa juz robione w 0.13, Thunderbirdy i Palomino w 0.18. Mniejsze
napiecia, a co za tym idzie, mniej pradu zre.

Reasumujac, jak Thoroughbred to bierz XP. Problem w tym, ze to stara plyta jest, a
co za tym idzie, moze nie pojsc Thorougbred.