Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 11:51:55 MET DST

> Reasumujac, jak Thoroughbred to bierz XP. Problem w tym, ze to stara plyta
jest, a
> co za tym idzie, moze nie pojsc Thorougbred.

Jeszcze jedno pytanie... Co mam rozumieć przez to ze może nie pójść? Ze
wogole sie nie podniesie komp, czy tez po prostu będzie działał na mniejszej
czestotliwosci FSB i ogolnie z nizszym taktowaniem (np. 1200 Mhz)?

Docelowo chciałbym zmienic płytę, ale niestety muszę robić to na raty, i
ciekaw jestem czy wogole ten procesor mi sie podniesie i czy odczuję jakies
przyspieszenie.

Tomek