Re: LCD LG - problem i pytanie

Autor: Nusia (nusinika_at_bbbtenbit.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 12:46:35 MET DST

> To wyglada na problem z zasilaniem albo z elektronika monitora. Czy
> przypadkiem nie jest on podpiety do jakiegos UPSa?

nie, nie mam UPSa

>Jesli tak to przenies go
> do innego gniazdka, podlacz bezposrednio do niego (bez UPS) i sprawdz czy
> sie polepszy.

najgorsze że inne gniazdko mam w drugim końcu pokoju, więc musiałabym deptać
po kablu, ale spróbuję....
zwłaszcza że jak czajnik w kuchni włączam to monitor wprost wariuje.

>Czy kable przy podlaczaniu we wszystkich przypadkach byly te
> same?
tak, dokładnie te same. :(

najwyżej wezmę model 1510S, ten chodzi u mni ebez problemów, nawet jak
czajnik i pralka chodzą.

Nusia