[problem] Office XP, edytor równań, dziwne znaki! help!

Autor: M4ciek (m4ciek_at_pf.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 12:52:57 MET DST

Witam, mam taki problem, ale aby go zrozumiec dobrze zobaczcie tutaj:
http://klub.chip.pl/m4ciek/problemy_z_graphem.JPG

takie jak na tym zrzucie wyskakują mi takie byki, bledy... nie wiem co jest
nie tak z czcionkami, cos sie gryzie... reinstalowalem system no i nadal ten
problem jest... na kompie zainstalowany jest W XP + Office XP + Corel 11 z
standardowymi czcionkami.. ale podejrzewam ze to nie ta konfiguracja, bo na
drugim blaszaku jest dokladnie ta sama konfiguracja a takich kwiatkow nie
mam ;(

jakies pomysly ??

--
#####  posdroofka, M4ciek #####