Re: za goraca karta graf?

Autor: osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 09:06:08 MET DST

> Temperatura na procku 46 to dóżo? Ile masz w pokoju? Procesor jest tylko
> 20 stopni cieplejszy. Temperatura twojego ciała to 36,6 stopni. To dóżo?

NIe napisalem ze 46 to duzo, chodzilo mi tylko o to ze jest duza roznica
pomiedzy podobnymi zestawami.

> Piszesz, że w drugim sam ustawiłeś obroty.

Jasne ze recznie, ale gdyby byl ustawiony na max temp bylaby zapewne jeszcze
ciut nizsza.... a roznica jescze wieksza

> Słyszałeś o drugim prawie termodynamiki?

Nie, nie slyszalem.... z fizyki zawsze bylem kiepski.

> PS: Może jestem zaspany, ale jakoś nie widzę tej "temperatury gafiki". A
> jeśli jest to jak ją zmierzyłeś? Miernikiem??

Nie mierzylem (tylko organoleptycznie), tylko wiem z opisow i recenzji ze
karty 9800pro256mb bardzo mocno sie grzeja ze wzgledu na zastosowane uklady
pamieci DDRII. I sadze ze ma to rowniez znaczenie jesli chodzi o temperature
pozostalych elementow. Ale w sumie to jest mysl - przypomnialem sobie ze mam
mozliwosc pozyczenia laserowego miernika temperatury i z ciekawosci
zmierze.

Pozdrawiam
Osiah