Re: za goraca karta graf?

Autor: ArD (ard_at_piwko.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 03:13:55 MET DST

osiah napisał :

> temp procka idle sress - 36-38 / 46

> temp procka idle/stress - 26-28 / 30 - 32

Temperatura na procku 46 to dóżo? Ile masz w pokoju? Procesor jest tylko
20 stopni cieplejszy. Temperatura twojego ciała to 36,6 stopni. To dóżo?

> Obydwa kompy w takich samych budach Modecoma z identycznymi zasilaczami 350
> W tez Modecoma z 12cm wolnoobrotowym wentylem.

Mam chiteca takiego, też się pochwale.

> Jak myslicie, czym moze byc spowodowana az taka roznica temperatur (mierzona
> Speedfanem i AIDA32)?

Zamień procki i grafiki. Sprawdz. Dostaniesz inne wyniki.

> Karta grafiki?? - 256 to piekarnik - ale az taka bylaby roznica - zwroccie
> uwage na roznice w obrotach coolerow wyciagowych??

Piszesz, że w drugim sam ustawiłeś obroty.

> A moze to kiepski docisk radiatora do proca?

Miałbyś tak z 80 stopni. Raz w pośpiechy odwrotnie założyłem radiator na
durona.

> Czy temperatury plyty jest pochodna temperatury procka?

Słyszałeś o drugim prawie termodynamiki?

Nie wierz tym programom. Kumplowi pokazywał kiedyś 100 stopni na
dyronie, przez pół roku. Te procki padają powyżej 90 stopni, wedłóg
producenta.

PS: Może jestem zaspany, ale jakoś nie widzę tej "temperatury gafiki". A
jeśli jest to jak ją zmierzyłeś? Miernikiem??

--
pozdrawiam
ArD.