Re: celek 2,6 vs athlon barton 2500+

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 23:18:53 MET DST

> O kolego stanąłeś mi na odcisk :-)
> Procek o nazwie Cyrix PR233 to był świetny proc na miom FIC-u VA503+ zanim
> nie zmienił go K-6-2/400.
Przepraszam ale ja naprawde miałem bardzo nieprzyjemne z nim doswiiadczenia,
To byl mój pierwszy pecet i fakt, przez to że nie działął idealnie wiele
mnie nauczył. ( dopiero po czasie dowiedziałem sie ze Cyrixy potrzebowały
b.dobrego chłodzenie a mój takiego raczej nieposiadał. wiec jeszcze raz
prapraszm :-)