Re: Zestaw - ale czy dobry??

Autor: Kamil Rostkowski (admin_at_matematyka.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 20:34:07 MET DST

> Trzeba bulo napisac ze masz zamiar zlozyc kompa, bo na poczatku
> pomyslalem ze juz kompa zlozyles i teraz pytasz cza sa jakies
> niekompatybilnosci.

Wyraziłem się trochę nie logicznie :) - złożyłem w sensiu wymysliłem zestaw,
który chcę kupić.

> dobry procek, niska cena, niczego nie trzeba zmieniac ( jak masz nieco
> wiecej kasy to ew. Barton 2500+ = 390 zl.)

> Swietna plyta rowniez do podkrecania, bardzo dobry wybor.

> Dobry wybor, mozesz ewentualnie pomyslec o zestawie 2x256 MB zeby
> uruchomic dual channel, ale na platformie AMD nie jest tak wazne jak w
> intelu.

> Szybki, cichy dysk. Ewentualnie mozesz pomyslec o samsungu 80-120 GB,
> ktory jest jeszcze szybszy i bardzo cichy.

> A moze by tak kombo? Nagrywanie cdr/cd-rw jest bardzo przydatne a cena
> niewiele wyzsza.

Hmm ale jak przegrywać płyty z cdromu. Trzeba mieć chyba 2 napędy ?

> No comments.

> Niezla karta, ale raczej proponuje GF 5700 FX (nie ultra) za ok. 50
> zl. wiecej.

Więcej dobrych słow słyszałem o Radeonach ... ;)

> Ja bym polecal obudowy Modecoma za podobna cene, bo ten zasilacz w tej
> obudowie nie za dobry, a zasilacze 300 WATT modecoma bija go na glowe.

Tyle, że wygląd też jest wazny a akurat ta obudowa bardzo mi się podoba i
wątpię abym znalazł ładną z Modecomów, ponieważ na jednym z serwisów
przejrzałm wszystkie obudowy i jakoś nie było fajnych,

> Chmmm, nie znasz sie na sprzecie a komputer zlozyles ? ROTFL

W oparciu o recenzje, fora itp.

> Teoretycznie wszystko jest w porzadku.

> Standardowe pytanie, a ile masz kasy ? Teoretycznie wszystko mozna
> wymienic, ale nawet ten sprzet zapewni niezla wydajnosc.
> Poza tym, jezeli chcesz cos krecic proca, to pomysl o dobrym
> wentylarorze.

Kasy jest tyle ile kosztue zestaw w tej chwili czyli ok. 2400 :)
Co do coolera to mam falcon II - mam nadzieje ze wystarczy do podkrecenia
tych ~200mhz.