Re: MSI GF5900XT-poradzi mi ktos cos..?.

Autor: Sylwek Nowalski (s.nowalski_at_chello.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 20:26:44 MET DST

> Chodzi mi o taktowanie pamieci,(w RivaTuner tak widze) tzn.; czy to jest
> normalne, ze jest 300 na 700? a powinno byc 400 na 700 no i w
Jak już przedmówcy stwierdzili tak jest i ma być.

> mam 13200 ptk. gdzie inni co opisuja maja ponad 14000

Mój zestaw o podobnej klasie (2,5 barton + 2x256 geil + gigabyte k7npro +
5900xt leadtek) daje prawie identyczną (13126) liczbę jak Twoja. Wydaje mi
się, że jest ok, a róznica to bez mała błąd statystyczny + być może jakieś
rezydentne programiki siedzące w pamięci zajmujące jakieś promile z mocy
procesora.Tak na marginesie ciekawi mnie czy próbowałeś coś ze swojej
"bidulki" wyciagać i wtedy robić testy. Kręcąc samą vga bez fizycznej
ingerencji (w sensie radiatorki) dojdziesz pewnie w cuglach do 16tys.
Później ew. procek i będzie znów troszkę więcej (jeśli te liczby coś dla
Ciebie znaczą, bo powinny niewiele).

pozdrawiam,
Sylwek