Re: Zestaw - ale czy dobry??

Autor: Marcin (jusko82_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 21:37:54 MET DST

> Wyraziłem się trochę nie logicznie :) - złożyłem w sensiu wymysliłem zestaw,
> który chcę kupić.
Ok, po jakims czasie zrozumialem co miales na mysli ...

> Hmm ale jak przegrywać płyty z cdromu. Trzeba mieć chyba 2 napędy ?
Nie trzeba miesc dwoch napedow, np. ja mam program nero express
(dodawany do wiekszosci nagrywarek) i po uruchomieniu klikam na
"kopiuj cala plyte" i wtedy obraz plyty tworzy sie na dysku. Za chwile
nero express prosi mnie zebym wlozyl czysta plyte cdr i wtedy program
kopiuje wczesniej utworzony obraz plyty na czysta plyte. Proste.

> Więcej dobrych słow słyszałem o Radeonach ... ;)
To jakies bzdury. Obie firmy sa rownie dobre (chociaz ATI ma wieksze
problemy ze sterownikami i do niektorych gier trzeba sciagac latki),
GF FX 5700 jest jednak nieco szybszy.

> Tyle, że wygląd też jest wazny a akurat ta obudowa bardzo mi się podoba i
> wątpię abym znalazł ładną z Modecomów, ponieważ na jednym z serwisów
> przejrzałm wszystkie obudowy i jakoś nie było fajnych,
Ladnych modecomow akurat nie brakuje (zobacz np. na
sklep.benchmark.pl), ale jak nie chcesz modecoma to nie ma tragedii.
Tracer 350 W powinien uciagnac twoj sprzet (chociaz zasilacze modecoma
sa lepsze)

> W oparciu o recenzje, fora itp.
No to czyli juz sie znasz (bo widze ze konfiguracja ktora zlozyles
jest bardzo sensowna). Witam w klubie znawcow :-)

> Kasy jest tyle ile kosztue zestaw w tej chwili czyli ok. 2400 :)
> Co do coolera to mam falcon II - mam nadzieje ze wystarczy do podkrecenia
> tych ~200mhz.

Dopoki nie sprobojesz to sie nie przekonasz. Obserwuj temperature
procka, ale o ile sie nie myle to falcon II powinien sobie z tym
zadaniem poradzic.
Pozdr. Marcin