Re: napiecie na obudowie zasilacza i metalowych elementach na plycie

Autor: CookieMonster (enpe_at_WYKASUJTO.o2.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 22:50:23 MET DST

On Thu, 22 Apr 2004 22:09:58 +0200, Sławomir Stępniak wrote:

> Lepszy byłby woltomierz :o

to jest taki amperomierz z woltomierzem i miernikiem oporu,
trzy w jednym

> Ta wielkość, wyrażona w woltach to napięcie ;)

wiem

> Biorąc pod uwagę poniższe, nie było innego wyjścia.

ale czy zawsze tak jest?
w kazdym komputerze?

> A nie było tak od razu zrobić?

nie zawsze jest taka mozliwosc.
teraz mam poprowadzony przedluzacz przez caly dom,
poniewaz u mnie w pokoju nie ma gniazdka z uziemieniem

to by sie zgadzalo,
nie wiedzialem wczesniej ze to normalne

--
CookieMonster