Re: nagrywarka nie dziala - dziwne objawy

Autor: domin_p_at_interia.pl
Data: Thu 22 Apr 2004 - 22:18:40 MET DST

Krzysztof W. wrote:

> Ja bym spróbowal wywalic w menadzerze urzadzen naped CD-Rom uruchomil
> ponownie kompa i zobaczyl co bedzie. To znaczy system sam wykryje cd-roma
> po ponownym uruchomieniu.
> A nie masz zainstalowanego jakiegos programiku do ripowania plyt audio bo
> moze on jakies egzotyczne sterowniki ASPI zainstalowal? Jak tak kiedys
> sobie zrobilem, ale proghramik mial opcje kopii starych sterowników i
> pózniejszego przywracania wiec nie bylo problemu.
> A moze problem jest prozaiczny, moze trzeba naped przeczyscic, bo to ze
> [...]

Nagrywarka byla wywalana w menagerze i system po restarcie odnajdywal i
instalowal i wciaz nie dziala. Problem ze nie mam dostepu do tego komputera
i tylko relacjonuje to co uslyszalem. Nagrywarka dziala tylko gdy komp
uruchomiony jest z CD startowym w napedzie. W kazdym innym przypadku nie
dziala. Nie czyta nie nagrywa. Byla wywalana i instalowana od nowa. Kiedys
dzialala a teraz nie dziala. Czy to rzeczywiscie sterowniki ASPI moga byc?
Nie znam sie na tym i o ASPI slysze pierwszy raz. Z tego co wyczytalem to
objawy sa inne. Zreszta zdrowy rozsadek mowi, ze jesli to sterowniki, to od
poczatku powinna zle dzialac lub nie dzialac. Nie wiem, moze sie myle.
Czy mam doradzic instalacje ASPI? Co i jak znajde na cdrinfo.pl i forceaspi
w googlach.
Dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam