Re: radeon i geforce.

Autor: Virus_7 (virus_7_at_spam.o2.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 22:17:57 MET DST

Użytkownik "pawel o." <katarynka979_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na poczatek warto zdecydowac sie na konkretna galaz- nvidia, czy ati.
> nie chce rozpetac burzy w szklance wody, wiec pytania bede sie staral
> formulowac delikatnie...
>
> 1. czy istnieja jakies realne przeslanki, ktorymi nalezy kierowac sie przy
> wyborze karty do sprzetu juz istniejacego? chodzi mi o porady typu- do
> procesorow amd lepsze sa `te-a-te`, a w przypadku intela lepiej wspolgraja
> `inne-a-inne`. a moze cos w stylu- do plyty glownej z chipsetem
> `takim-a-takim` warto wstawic `to-a-to`.
>
> dla wyjasnienia- moj procek to athlon barton 2.5, plyta glowna ecs

Ogólnie Opinie:
ATi:
+ wysoka jakość obrazu oraz wyjścia TV
+ przy wyższym filtrze (8x lub 16x) spisuje się lepiej od GF.
+/- bardzo częste aktualizacje sterowników.
- podobno nie wszystkie gry są kompatybilne.

nVidia:
+ wszystkie gierki są piasne pod tą grafikę (brak problemów)
- gorsza jakość obrazu

coś tam niby istnieje...

Virus_7