Re: [lekko NTG] SB Live! Value i WinXP

Autor: Michał Kosowski (michkoso_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 16:04:27 MET DST

> Remote Center to aplikacja do obsługi pilota na podczerwień. Nie masz
płytki
> z oryginalnymi sterownikami do Soundblaster'a? Zajrzyj tu:
> http://www.station-drivers.com/page/sblive-audigy.htm

Oryginalne sterowniki z płytki nie działają pod Win XP (może dlatego, że
karta to Live! Value - więc już leciwa), te ściągnięte nie zawierają w sobie
pakietu Live! Ware,w skład którego wchodzi Launcher. Nowe sterowniki mają
"wszystko" (Creative Mixer itp.) jednak mojego ulubionego paska - Launchera
nie :/