Re: Plyta na ukladzie HX i karta LAN bez przerwania ?

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 10:42:38 MET DST

> Tak zostawiona mam karte sieciwa PCI i karte graficzna ISA i jest to samo
> - karta sieciowa jest w systemie ale bez przerwania i nie dziala wogole.
> Karta sieciowa na ISA dziala oczywiscie ale wtedy jest to kartka 10Mbps

A tak apropos, czemu nie wymienisz tej karty na jakąkolwiek PCI,
przecież w second hand chyba takie s3 trio (zgaduję) mogą być
po 10 zł. Jeszcze co Ci mogę podpowiedzieć to kiedyś walczyłem
w WinNT z konfliktem przerwań z tego co pamiętam to był konflikt między
kartą muz. ISA Plug-N-Play i właśnie chyba kartą sieciową chyba
się pożarły o 10 przerwanie i raz działało jedno raz drugie.
Wtedy pomogło doinstalowanie (to było b. dawno temu) isa-pnp.inf.
Wtedy NT zaczęło rozpoznawać kary PNP ISA i samo ładnie już poustawiało
przerwania. Może tak być że u Ciebie że dwie karty się pogryzły.
Czy w tych płytach było już ACPI? Sprawdź w biosie.Wyłącz. Zobacz czy też
czy nie nie ma ustawienia PlugAndPLay OS w BIOS to też wyłącz.
Jak wszystko zawiedzie to pożycz od kogoś kartę PCI graf i
zobacz czy ruszyło. Powinno.

--
Pozdrawiam,
Corvin