Re: Hot plug zwyklego IDE

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 11:08:19 MET DST

Pawel Chrobak <beefens_at_o2.pl> wrote:
> Tylko sie nie zdziw jak pewnego pieknego dnia nie wykryje juz dvd , i w
> ogole nie wykryje juz nic , bo kontroler odejdzie z tego swiata.

Znasz jakis przypadek ze tak sie stalo i kontroler sie popsul? Pamietam ze
gdzies na grupach linuxowych bylo o podlaczaniu dysku w locie a nie moge
znalezc. Kilkukrotnie probowalem juz roznych rzeczy z roznymi kontrolerami,
nawet raz mialem uszkodzony kabel od zasilania ktory przerywal i wszystko
bylo OK.
Wiem ze w teorii moze sie stac ze kontroler przestanie dzialac ale jak
narazie wszystko dziala.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com