Re: [lekko NTG] SB Live! Value i WinXP

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 11:23:13 MET DST

> Jak to nie ma? Ja też mam Live 5.1 i jest aplikacja Creative AudioHQ,
> otwiera się okienko gdzie są ikonki do EAX, Keyboard, Soundfont, Speaker,
> Mixer.

1. AudioHQ to nie to samo co Launcher.

2. Być może nie ma tylko w sterownikach na stronie Creativa, bo stery ktore
udostępniają zawsze czegoś nie mają - wszystko jest tylko na oryginalnej
płytce

3. nie daję głowy za punkt 2. bo mam Live'a ale nie mam XPka więc możliwe
jest też, że pod XP nie ma Launchera w ogóle

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html