Re: zasilacz

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 22:26:45 MET DST

> Gdzie ty tę całą masę widzisz? ;) Ekipa polecająca dobre
> zasilacze jest względnie stała i raczej nie są to uczniowie
> gimnazjów ;)
Wiem , że jesteś wapniakiem może i starszym ode mnie :-) , a może i od węgla
:-))

> Skup się raczej na całych masach osób, które (czasem tak
> właśnie wyciągnięte) pieniądze topią w super procesor,
> najnowszą kartę grafiki, markową płytę główną (aby jeszcze
> podkręcić), a całość zasilają z Codegena lub taniego
> Modecoma. A potem narzekają na stabilność.
TO przecież napisałem, że do super sprzętu powienien porządny zasilacz.

> Nigdy nie warto kupować zasilacza grożącego zniszczeniem
> tego sprzętu lub pożarem. Czy dlatego, że tanie zasilacze
> są rzeczywiście tanie należy je kupować? Co byś powiedział,
> gdyby ceny wszystkich zasilaczy zaczynały się od 500 zł?
Na szczęście tak nie jest , ale jeśli ludzie mają niewiele kasy to dla wielu
100zł
to zbyt wiele jak na cenę elementu , który siedzi gdzieś w środku i nie
wiadomo do czego służy. Znajomy nie dawno sprzedał kompletny zestaw cel 533,
13 GB dysk , 128 MB RAM z monitorem za 650zł i podejrzewam, że jakiś tani
zasilacz, który w nim siedzi już pewnie ze 4 lata będzie w nim siedział
dalej i nikt nie kupi nagle do niego chiefteca ani żadnego innego zasilacza
tej klasy po to żeby mieć spokojniejsze sumienie.
W pierwszym lepszym sklepie w tak dużym mieście jak Ełk :-) większość obudów
ma zasilacze L&coś tam i megabajty, raz widziałem obudowę Chiefteca Big
Tower, bez zasilacza. Naprawdę super obudowa ale nie znam nikogo kto ma
takie cudo w domu, niewiele osób szarpnie się na obudowę z zasilaczem za
500zł.

> No cóż... Ja w swoim K6-2 500
To jeszcze masz tą maszynę :-) chyba na FIC-u o ile się nie mylę?
> mam stary co prawda (jeszcze AT),
> ale naprawdę niezły zasilacz.
A jak kupowałeś ten komp to zaczynałeś ustalać cenę od zasilacza , a potem
reszta? Coś mi sie nie chce wierzyć???
Pozdr
peterd