Re: KARTA TV

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 11:05:11 MET DST

Kubaz <kuba-z_at_wywal-to.tlen.pl> wrote:
[ciach]
> moj komp nie jest rewelacyjny:
> -duron 750
> -256 dimm
> -grafika riva 64, 32mb
> -dysk 20gb segate
> co jeszcze potrzebne...?

Nic, karta TV. Kup jakas Pixelview albo AverMedia, jak Cie stac to jeszcze z
radiem, fajny bajer.

> A na karte tv mam tak np. do 100 zl wiec czy kupujac taki za 80 na allegro
> bede mogl liczyc ze uda mi sie zapisac 2 godziny transmisji majac np. 3 gb
> wolnego miejsca? moze pytanie troche dziwne :/ ale nie mam pojecia co wybrac
> o chodzi mi poprostu o to zeby zgrac czasami jakis program na cd a mam
> ograniczenie miejsca na dysku (owe 3-4 gb...)

120 minu na 3, 4 GB - da sie, ale z jakoscia moze byc roznie (przy
jednoprzebiegowej kompresji divx jest kiepsko z jakoscia). To zalezy tez od
rozmiaru w jakim bedziesz sciagal obraz. Jesli juz zakupisz karte zrob proby
(tylko jakims dobrym programem, pod win... jak sie to nazyawlo... virtualdub
(nandup i inne mutacje) a pod linuxa mencoder (moim zdaniem bije wszystkie
inne na glowe)).

Milego dnia.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com