Re: Kto wie co z HDD ?

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 10:57:37 MET DST

Markoneti <markoneti_at_poczta.onet.pl> wrote:
> jak należy i ... nic z tego. Na drugim EIDE mam CD i CDRW i jest OK. Gdzie
> przyczyna?

Niektore dyski nie lubia sie wzajemnie na jednej tasmie (kto je tam wie,
czasem chca byc tyklo masterem, a jak slave to nie chce chodzic). Dysk moze
tez byc uszkodzony. Podlaczylbym ten dysk na chwilke do drugiego kanalu.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com