Re: KARTA TV

Autor: Kubaz (kuba-z_at_WYWAL-TO.tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 23:50:06 MET DST

> kompresowanie i zapisywanie obrazu do pliku Avi/mpg itp zajmuje sie
> oprogramowanie (no i reszta komputera, tak sprzetowo patrzac). Tak wiec
> mozliwosc zapisu (wogole), zapisu mpg2 lub bezposrednio nawet divx zalezy
od
> tego czy twoje (tzn od karty tv) oprogramowanie to umie... i czy twoj
> komputer jest w stanie w czasie rzeczywistym to wykonac (na bierzaco
> obslugiwac karte, zapis na dysk, i miec wystarczajaco mocy obliczeniowej
by
> jeszcze kompresowac obraz i dzwiek !)

moj komp nie jest rewelacyjny:
-duron 750
-256 dimm
-grafika riva 64, 32mb
-dysk 20gb segate
co jeszcze potrzebne...?

A na karte tv mam tak np. do 100 zl wiec czy kupujac taki za 80 na allegro
bede mogl liczyc ze uda mi sie zapisac 2 godziny transmisji majac np. 3 gb
wolnego miejsca? moze pytanie troche dziwne :/ ale nie mam pojecia co wybrac
o chodzi mi poprostu o to zeby zgrac czasami jakis program na cd a mam
ograniczenie miejsca na dysku (owe 3-4 gb...)

--
kubaz