Re: HELP Znikniecie systemow na dysku!

Autor: kim1027 (kim1027_at_WYTNIJpoczta.fmWYTNIJ)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 01:30:57 MET DST

> Najpierw powiedz mi, czy włączyłeś obsługę dużych dysków w tym XP.
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

Jeju!!!! Dzieki CI dobry czlowieku!!! Jeszcze nie testowalem ale to na bank
bedzie to - bo nic o tym nie wiedzialem!!!
Przy okazji moze wiesz cos na ten temat szerzej - czy sa jakies gotowe pliki
(wtyczki) ktore automatycznie rozwiazuja ta sprawe??? Bo z tego co czytalem
pod podanym przez CIEBIE linkiem jest z tym troche zabawy...
No ale jeszcze w necie nie szukalem, wiec pewnie cos znajde szerzej na ten
temat...

JESZCZE RAZ DZIEKI WIELKIE!!!

PS. Czy do WinME tez trzeba jakies patche aby nie mial problemow z tak duzym
dykiem??? (pewnie tak...)

kim1027